Allen, Phyllis.
Hostel user study.
[Watford, Herts, England] Building Research Station [1968]
20 unnumbered pages 30 cm
Current papers 50/68
"The first part of this paper gives findings from a study of living accommodation for young people. It identifies features regarded as important by management and residents, suggests how user response to accommodation may be predicted, and examines the responses of the residents at eight schemes studied in detail. The paper also considers provision for the necessities of daily living associated with study bedrooms, and then more general communal facilities with reference to those now required by young people living away from home. The second part gives the results of a survey of residents' experience of storage fitments and furniture in study bedrooms."--Page 1
Architects' Journal.
Student housing Great Britain.
Dormitories Designs and plans.
Résidences d'étudiants Dessins et plans.
Dormitories.
Student housing.
Great Britain.
Architectural drawings.
Current papers ; 50/68.
Localisation: Bibliothèque main price 261962
Cote: BIB 193009
Exemplaire: c. 1
Statut: Disponible
Localisation: Bibliothèque main price 269044
Cote: BIB 193009
Exemplaire: c. 2
Statut: Disponible
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.